Prehľad cookies

Spôsob dodania alebo Čo sa deje po odoslaní objednávky

Tu vám zodpovieme najčastejšie otázky o procese dodania produktu, ktorý ste si u nás objednali. Dozviete sa, čo všetko sa udeje medzitým, ako úspešne prijmeme vašu objednávku a odoslaním produktu na vami zadanú adresu.


Prvý krok – úspešne spracovaná objednávka

Ak sa Vám zobrazila záverečná ďakovná stránka s číslom objednávky, môžete si byť istí, že všetko prebehlo v poriadku. Zároveň vám potvrdenie o úspešnom spracovaní objednávky pošleme na e-mail. Toto potvrdenie príde zvyčajne do pár minút od úspešného dokončenia objednávky. V prípade, že vo vašej schránke neviete nájsť toto potvrdenie, skontrolujte si zložku Spam alebo Reklamy, prípadne nás kontaktujte.


Kde sa dozviem informácie o stave mojej objednávky?

Stav objednávky si kedykoľvek overíte vo vašom konte v sekcii Moje objednávky. O expedícii a doručení objednávky vám zároveň pošleme potvrdzovací e-mail. Okrem toho vám v deň doručenia prepravná spoločnosť pošle SMS alebo e-mail ohľadom presného času doručenia.


Čo sa deje po tom, ako zaplatím a príde mi potvrdenie o prijatí objednávky?

Vašu objednávku zadáme do výroby. Niekedy sa stane, že naši zákazníci potrebujú na poslednú chvíľu vo svojom návrhu niečo zmeniť. Ak je to aj váš prípad, kontaktujte nás čím skôr na [email protected] alebo +421 950 446 611. Vo chvíli, keď je už objednávka zadaná do výroby, ju nemôžeme meniť.


Ako dlho trvá výroba objednávky? Kedy budem mať svoj produkt u seba?

Výroba objednávky trvá v priemere 48 hodín od prijatia úhrady a produkt máte u seba zvyčajne do 5 pracovných dní. Počas letnej a vianočnej sezóny sa však môže výroba a doručenie pre veľký nápor predĺžiť. Odporúčame vám preto objednávať produkty vždy v dostatočnom predstihu. V prípade, že potrebujete svoju objednávku vyrobiť a doručiť rýchlejšie, kontaktujte nás po odoslaním objednávky na [email protected].


Koľko zaplatím za prepravu?

Cena platby za dopravu závisí od konkrétneho doručovateľa. Tu je prehľad jednotlivých spoločností a cien dopravy – v procese objednávky si zvoľte tú, ktorá vám najviac vyhovuje:


GLS - možnosť dopravy zdarma

Štandardná výroba a doručenie trvá 3 až 5 pracovných dní, následujúcich od objednania. Cena za prepravu v rámci Slovenska je 5,2 €. Dobierka je možná len pri nákupe do 50 eur. Pri objednávke nad 80 eur, doprava zdarma


Packeta - Z-BOX / výdajné miesto

Štandardná výroba a doručenie na výdajné miesto trvá 3 až 5 pracovných dní, následujúcich od objednania. Cena za prepravu v rámci Slovenska je 3,60 €. Dobierka je možná len pri nákupe do 50 eur.


Packeta - doručenie na adresu

Štandardná výroba a doručenie na adresu Packetou trvá 3 až 5 pracovných dní, následujúcich od objednania. Cena za prepravu v rámci Slovenska je 4,90 €. Dobierka je možná len pri nákupe do 50 eur.


DHL Express

Expresná výroba a Expresné doručenie spravidla do 3 pracovných dní, následujúcich od objednania – cena za prepravu v rámci Slovenska je 28,90 €. Táto cena platí pri maximálnom počte kusov 6 (v prípade väčšieho množstva produktov môže byť cena navýšená podľa cenníka prepravcu). Dopravu cez DHL Express nad 6 produktov ponúkame na vyžiadanie.


Garantujete doručenie?

Negarantujeme doručenie ani presný dátum a čas doručenia. Dôvod je jednoduchý – doručovacie spoločnosti fungujú ako samostatné prepravné firmy a na ich prevádzku nemáme žiadny vplyv. Na druhej strane, ak potrebujete mať garanciu, že produkt k vám príde od určitej doby, môžete si v objednávkovom procese ako doručovateľa zvoliť spoločnosť DHL Express. V prípade takéhoto výberu máte u vás tovar doma do 3 pracovných dní, ale za expresné doručenie so zárukou si, samozrejme, priplatíte.


Kde prebieha výroba?

Naša výroba sa nachádza v Českej republike v meste Teplice.


Doručujete objednávky aj do iných krajín?

Áno, okrem Slovenska doručujeme do Česka, Nemecka, Rakúska a Chorvátska. Ak chcete doručiť tovar do jednej z týchto krajín, objednávku je potrebné vytvoriť na webstránke danej krajiny: puppynator.cz, puppynator.de, puppynator.at, puppynator.hr.